درب ضد سرقت و درب چوبی علی

درب چوبی و درب ضد سرقت علی و خرید ارزان قیمت

درب ضد سرقت و درب چوبی علی

درب چوبی و درب ضد سرقت علی و خرید ارزان قیمت

خرید ارزان قمیت انواع درب ضد سرقت و درب چوبی علی با بهترین کیفیت و درب داخلی در تهران و مشهد و دیگر شهر ها

  • ۰
  • ۰

آیا می خواهید خانه خود را بازسازی کنید اما با بودجه سختی مواجه هستید یا زمان کافی برای ساخت کامل آن را ندارید؟ طراوت و ظاهر خانه شما لازم نیست که قیمت گران قیمت را بپردازید. بسیاری از تغییرات سریع و آسان وجود دارد که می توانید در اطراف خانه ایجاد کنید که بدون شکسته شدن بانک ، دکوراسیون ترسناک شما را دوباره زنده می کند.

در اینجا چگونه می توانید نوسازی خانه خود را ساده و ارزان انجام دهید:

پاشش رنگ

ممکن است خیلی ساده به نظر برسد ، اما یک تکه رنگ واقعاً می تواند خانه شما را در هیچ زمان و به هیچ وجه تبدیل کند. یک رنگ جدید یا حتی فقط یک گلدان تازه از رنگ می تواند به دیوارهای شسته شده شما عمق زیادی ببخشد و می تواند فضای خانه های شما را فضای کاملاً جدید بخشد.

درب ورودی خود را تازه کنید

نقاشی در خانه فراموش نکنید که در خارج از خانه فراموش نشود ، همه چیز در مورد برداشت اول است و اگر می خواهید خانه شما به استقبال بنظر برسد ، با پاشیدن درب ورودیی خود شگفتی هایی برای جلوی خانه شما خواهد کرد. خواه رنگ و لعاب رنگ جدید باشد یا یک درب خارجی کاملاً جدید ، فوراً خانه شما را از بیرون جذاب تر خواهد کرد.

یک مبل قدیمی را بازیابی کنید

اگر مبل شما کمی قدیمی شده است یا به نظر می رسد کمی بدتر از پوشیدن است ، با مقداری پارچه جدید و یا اثاثه یا لوازم داخلی ، آن را کمی تقویت کنید. یک کاناپه خسته در گوشه ای از اتاق می تواند به خانه شما احساس بی نظیری دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که زندگی را به صندلی خود برگردانید و به طور خودکار اتاق نشیمن شما را تازه می کند.

کاناپه

یک قالیچه بگیرید

اگر احساس می کنید چیزی در اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما وجود ندارد ، چرا یک فرش پر جنب و جوش اضافه نمی کنید؟ فقط با اضافه کردن این قطعه کف می توانید بافت را به یک اتاق دلپذیر اضافه کنید و آن را دوباره به زندگی برگردانید.

سخت افزار آشپزخانه و حمام را به روز کنید

به جای ترمیم کامل آشپزخانه یا سرویس بهداشتی شما ، که می تواند مبلغ قابل توجهی را بپردازد ، به روزرسانی مواردی مانند دستگیره درها و دراورها می تواند ظاهر آشپزخانه شما را به شدت تغییر دهد. آنها ممکن است تغییرات کوچکی باشند اما تأثیر بزرگی دارند و می توانند تشخیص دهند که آیا آشپزخانه شما یک حس مدرن ، سنتی یا غیر عادی دارد یا خیر.

شیپور خاموشی ها و دزدگیرها را تغییر دهید

علاوه بر موارد فوق ، می توانید به راحتی همه شیرهای آب و حمام را در خانه خود تغییر دهید تا آشپزخانه و حمام خود را تغییر دهید. هیچ تجربه لوله کشی لازم نیست و می توانید شیرآلات کاملاً جدیدی را انتخاب کنید که دوباره درخشش حمام / آشپزخانه شما باشد.

ضربه زدن

وسایل نوری جدید دریافت کنید

تعویض وسایل نوری قدیمی برای وسایل جدید مدرن و معاصر ، رفع آسانی برای روشن کردن فوری اتاق است. اگر نمی خواهید کل لوازم جانبی را تعویض کنید ، می توانید فقط پوشش را تغییر دهید ، که اثر کمتری با هزینه کمتری دارد.

کابینت های خود را دوباره پر کنید

اگر وقت و هزینه لازم برای نصب کابینتهای آشپزخانه با برند جدید را ندارید ، برای رنگ آمیزی مجدد آنها روشی ساده و ارزان تر برای گرم کردن آشپزخانه است. فقط مطمئن باشید که اگر می خواهید این پروژه بهسازی در خانه درست باشد ، سطوح را به درستی آماده می کنید زیرا این امر بسیار مهم است.

  • ۹۸/۱۱/۱۹
  • zohre sab er

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی