درب ضد سرقت و درب چوبی علی

درب چوبی و درب ضد سرقت علی و خرید ارزان قیمت

درب ضد سرقت و درب چوبی علی

درب چوبی و درب ضد سرقت علی و خرید ارزان قیمت

خرید ارزان قمیت انواع درب ضد سرقت و درب چوبی علی با بهترین کیفیت و درب داخلی در تهران و مشهد و دیگر شهر ها

  • ۰
  • ۰

هیچ چیز مانند یک درب ورودی جشن نیست تا شما را به روح کریسمس برساند. تاج های گل کریسمس سنتی زیبا و بی موقع هستند اما اگر می خواهید بازدید کنندگان شما "WOW!" بروند وقتی آنها در خانه شما ظاهر می شوند ، وقت آن رسیده است که خلاق تر شوید.

روش های عجیب و غریب زیادی وجود دارد که شما می توانید در این کریسمس درب ورودی خود را پاشیده و جلوه ای جشن بگیرید ، فقط باید به بیرون فکر کنید. در اینجا چند ایده برای جلب خلاقیت ارائه شده است.

اسکیت های یخی اسکیت ها

در مورد حلق آویز یک جفت اسکیت یخی روی درب ورودیی خود چطور؟

بله ، اسکیت ها به خودی خود ممکن است به نظر تصادفی به نظر برسند اما با پر کردن آن ها از فضای سبز ، انواع توت های هلی و پوشاندن آنها با کمان و پاشیدن برف جعلی ، زیبایی آنها را به نظر می رساند و خودتان یک دکوراسیون منحصر به فرد در کریسمس برای ساخت جلو خود دارید. در این فصل جشن ایستاده است.

سه تاج گل

وقتی یک تاج گل کافی نیست ، از سه استفاده کنید. جشن را سه برابر کنید و سه تاج گل را با روبان قرمز بچسبانید و آن را از بالای درب خود آویزان کنید. برای اینکه حتی بیشتر بتوانید از آن استفاده کنید ، می توانید چراغ های پری را اضافه کنید ، آن را با پینکون ها ، کباب ها و میله های آب نبات تقویت کنید. اگر می خواهید واقعاً خلاق باشید ، روسری ، کلاه ، 2 چوب و مقوی دست را اضافه کنید و خودتان یک آدم برفی سه تاج دار را در ورودی جلوی خود قرار داده اید.

نارنیا

با ایجاد ورودی جادویی به نارنیا ، دکوراسیون درب ورودی خود را به سطح بعدی ببرید. دانه های برفی با اندازه های مختلف را از ایوان خود و برف های بزرگ بر روی درب ورودی آویزان کنید. یک تاج گل برفی سفید از رویاها بسازید تا روی درب آن آویزان شود و به زودی تنظیمات جادویی شما نارنیا شروع به زندگی خواهد کرد. چراغ های سفید ، جوراب های سفید ، شمع های سفید و تزئینات مختلف همه چیز را به موضوع کریسمس پری شما اضافه می کنند.

ورودی درب برفی

تایپوگرافی

تایپوگرافی می تواند راهی مناسب برای ارسال پیام جشن به کسانی باشد که از در ورودی جلوی شما سرگردان می شوند. از حروف چوبی یا کاغذ کاغذ ناتمام از فروشگاه صنایع دستی استفاده کنید یا خودتان را بسازید و آنها را به دکو در تبدیل کنید. حروف بزرگ خود را با زرق و برق ، خزه ورق ، حوله یا هر چیز دیگری که در اطراف خانه دراز کشیده اید بپوشانید تا چشمی آویزان و چشم نواز داشته باشید که شادی را گسترش می دهد.

گروتو سانتا

اگر بچه ها دارید ، تزئین قسمت جلوی درب / ایوان مانند ورودی گوته سانتا می تواند یک چهره کوچک در چهره کوچک ایجاد کند. علامتی در بالای درب که می گوید: "کارگاه سانتا" ، تاج گل پر از عصا و نوار قرمز ، چراغهای پری و علامتی که در جهت قطب شمال قرار دارد ، همه به زنده کردن این موضوع کمک خواهد کرد. اشاره ای به یک گوزن شمالی که در قسمت جلوی درب قرار دارد ، نیست.

تکرار کنید

تاج گل بلوک اگر می خواهید یک درب ورودی سریع و آسان اما عجیب و غریب و جالب از دکوراسیون کریسمس استفاده کنید ، چرا برخی از تابلوها را مجدداً جبران نکنید.

یک ایده این است که یک قاب عکس قدیمی را با پوشاندن آن به رنگ های تزئینی و شکل دادن یک شکل درخت کریسمس از زیور آلات / کوره های داخل آن بگیرید. سپس می توانید همه آن را با یک روبان در بالا ببندید. ظریف اما مؤثر و یکی از گزینه های ارزان تر است.

  • ۹۸/۱۲/۱۰
  • zohre sab er

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی